Dokumentumok

Iskolai dokumentumok tárhelye: SZMSZ, Pedagógiai program, Házi rend, Különös közzététel stb.

Szülők részére

Hírek, információk, dokumentumok letöltése szülők részére.

Tanulóinknak

Tanulóknak szóló információk, dokumentumok gyűjteménye. Diákönkormányzati hírek.

Médiatár

Iskolánk életével kapcsolatos képek, filmrészletek, rádióműsorok gyűjteménye.

Iskolánkról

Iskolánk a Balaton déli partján, Fonyód városában található. Ha többet szeretne megtudni városunkról, akkor kattintson az alábbi gombra!

Írta: Super User

A digitális témahét keretében fizika órán a vizek fizikai tulajdonságait vizsgálták meg a 7. osztályosok Mariann néni segítségével. Ez gyakorlatilag azt jelentette, hogy vajon melyik víz a legtisztább, vagyis melyik ihatóbb.

A következő vizek kerültek szó szerint mérlegelésre: a boltokban kapható "Fonyódi ásványvíz" (bubis meg nem bubis), a Balaton vize, Fonyód város ivóvize és persze az esővíz. Mariann néni izgalmas prezentációja segítette a tanulókat a munkában, amely végeredménye meglepte a gyerekeket. Az óra elején mindenki arra tippelt, hogy a Balaton vize ihatatlan lehet, pedig nem ezt mutatták ki a mérések és a víz amit naponta iszunk, az sem tökéletesen tiszta.

Írta: Super User

Iskolánkban a Digitális Témahét keretében a kreativitás, gondolkodás, és az együttműködés fejlesztésére Bee-Bot padlórobotot használtam a fejlesztő órák során. Remek eszköz a kiemelt figyelmet, különleges bánásmódot igénylő tanulók motiválására, a problémamegoldó gondolkodásuk fejlesztésére. A robotméhecskék segítségével az SNI-s és a BTM-es tanulók Fonyód kapcsán a legkülönbözőbb témakörökben szerezhettek ismereteket, játékos feladatok megoldásával. Méhecske Fonyódon nyaral című foglalkozáson a diákoknak mindig ugyanazt a dolgot kellett megvalósítaniuk, eljuttatni a méhecskét Fonyód különböző pontjaira a robotok segítségével. A hozzá kapcsolódó feladatok azonban nagyon változatosak, ahogy a megoldandó feladatok nehézségi szintje is. Minden feladatnál igyekeztem a differenciálás megoldására. A különböző feladatok, problémák megoldása során a tanulók saját maguk fedezték fel a lehetséges megoldásokat, melynek során fontos a feladat megértése, a tervkészítés, kivitelezés, felülvizsgálat.

Írta: Super User

Április 11-e a költészet napja. Ezen a napon a mi iskolánk is megemlékezett erről a jeles napról, igaz egy kicsit rendhagyóan. Az osztályok verseket szavalta évfolyamonként, de a hagyományos versek között elhangzott két olyan vers is, amely számítástechnikával volt kapcsolatban. Tényleg, vannak ilyen versek? Persze. Varró Dániel több olyan verset is írt, amelyek a számítástechnika világáról szólnak. Ezek közül szavaltak el most a gyerekek kettőt, amellyel kapcsolódtunk a digitális témahéthez is.

 

A mostani költészetnapi megemlékezés abban is rendhagyó volt, hogy először hirdettünk versíró pályázatot. A pályázat témája természetesen kapcsolódott a témahéthez, hiszen Fonyód és a számítástechnika, a digitálsi világ volt. Kilenc vers érkezett be, amely közül kettőt díjazott a szigorú zsűri. 1. helyezet lett Fekete Janka (6.a) és 2. helyezet lett Kardos Alette Zoé verse. Janka fel is olvasta versét a lelkes közönség előtt.

 

Iskolánk címe:

8640 Fonyód
Fő utca 8.

E-mail címünk:

mbaltisk@t-online.hu

Telefon:

06-85-361-423